Zabudli ste heslo ?
.
Oznamujeme všetkým klientom, že od 1. septembra 2015 je vydávanie pôžiÄiek doÄasne pozastavené.
Zmluvné podmienky pre spotrebiteľské úvery vo forme pôžiÄky so splatnosÅ¥ou na 15 a 30 dní poskytované prostredníctvom internetu spoloÄnosÅ¥ou Toli.sk s.r.o.
1. ÚVODNÉ USTANOVENIA
1.1 Tieto Zmluvné podmienky pre spotrebiteľské úvery vo forme krátkodobej pôžiÄky so splatnosÅ¥ou 15 alebo 30 dní (Äalej len „Podmienky“) poskytované spoloÄnosÅ¥ou Toli.sk s. r. o., so sídlom Sokolská 540/85, 013 24 StreÄno, Slovenská republika, IÄŒO: 47182652, zapísanou v Obchodnom registri Okresného súdu Žilina, oddiel: Sro, vložka Ä. 59169/L (Äalej len „Veriteľ“) upravujú práva a povinnosti pre akékoľvek zmluvné vzÅ¥ahy medzi Veriteľom a fyzickou osobou, ktorá je obÄanom Slovenskej republiky, má trvalý pobyt na území Slovenskej republiky a v dobe vytvorenia osobného úÄtu na www.onlinepenazenka.sk dosiahla vek 18 rokov a v dobe podania žiadosti o pôžiÄku je v trvalom pracovnom pomere so stabilným mesaÄným príjmom (Äalej len „Klient“) a sú neoddeliteľnou súÄasÅ¥ou Zmluvy o pôžiÄke uzatváranej medzi Veriteľom a Klientom.
1.2 Veriteľ podľa zákona Ä. 129/2010 Z.z. o spotrebiteľských úveroch a o iných úveroch a pôžiÄkách pre spotrebiteľov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení (Äalej len „Zákon o spotrebiteľských úveroch“), poskytuje spotrebiteľský úver Klientovi vo forme pôžiÄky na iný úÄel ako na výkon zamestnania, povolania alebo podnikania. Zmluva o pôžiÄke sa Äalej riadi príslušnými ustanoveniami zákona Ä. 40/1964 Zb. ObÄiansky zákonník v znení neskorších predpisov a zákona Ä. 266/2005 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri finanÄných službách na diaľku a o zmene a doplnení niektorých zákonov (Äalej len „Zákon o finanÄných službách na diaľku“).
1.3 Predmetom podnikania veriteľa, zapísaného v príslušnom obchodnom registri sú okrem iného nasledovné Äinnosti:
a) poskytovanie úverov alebo pôžiÄiek z peňažných zdrojov získaných výluÄne bez verejnej výzvy a bez verejnej ponuky majetkových hodnôt
b) sprostredkovanie poskytovania úverov alebo pôžiÄiek z peňažných zdrojov získaných výluÄne bez verejnej výzvy a bez verejnej ponuky majetkových hodnôt
1.4 Jednotlivé zmluvné podmienky v Podmienkach a v Zmluve o pôžiÄke sú záväzné pre Veriteľa aj Klienta, pokiaľ nie je niektorá zmluvná podmienka dohodnutá v Zmluve o pôžiÄke na základe dohody oboch zmluvných strán inak, alebo pokiaľ právne ustanovenie všeobecne záväzného predpisu nestanovuje inak.
1.5 V prípade rozdielov medzi ustanoveniami v Podmienkach a v Zmluve o pôÄižke majú prednosÅ¥ ustanovenia v Podmienkach.
2. ZMLUVA O PÔŽIÄŒKE
2.1 Zmluva o pôžiÄke sa uzatvára na diaľku v elektronickej forme prostredníctvom Osobného úÄtu Klienta vedeného na internetovej stránke Veriteľa www.onlinepenazenka.sk (Äalej len „Internetová stránka Veriteľa“), ktorý Veriteľ zriadi Klientovi na základe vyplnenia Klientových osobných údajov a to: meno, priezvisko, dátum narodenia, rodné Äíslo, Äíslo obÄianskeho preukazu, dátum vydania obÄianskeho preukazu, adresa trvalého pobytu, adresa prechodného pobytu, Äíslo úÄtu, telefónne Äíslo, elektronická adresa (e-mail), sídlo zamestnávateľa, telefónne Äislo zamestnávateľa, pozícia u zamestnávateľa, finanÄné príjmy a výdavky klienta a prípadné Äalšie údaje, potrebné pre Zmluvné podmienky, Zmluvu o pôžiÄke, Predĺženie pôžiÄky a Splátkový kalendár (Äalej len „Osobné údaje“). Prístup na Osobný úÄet Klienta nastáva až po overení bankových údajov Klienta a to formou zaslania 0,20€ na úÄet Veriteľa podľa inštrukcií udaných Klientovi pri registrácii.
2.2 Klient svojou registráciou potvrdzuje, že sa na Internetovej stránke Veriteľa oboznámil s týmito Podmienkami a s podmienkami spracúvania Osobných údajov a súhlasí s nimi a zaväzuje sa poskytnúÅ¥ všetky potrebné doklady a dokumenty pre posúdenie jeho žiadosti o PôÄižku a to najmä ObÄiansky preukaz, Výplatnú pásku, Výpis z úÄtu a faktúru za energie alebo mobilný telefón s adresou Klienta, prípadne Äalšie dopňujúce doklady a dokumenty, o ktoré ho Veriteľ požiada. Klient si je vedomý, že neposkytnutím týchto dokumentov mu môže byÅ¥ žiadosÅ¥ o PôžiÄku zamietnutá.
2.3 Klient žiada Veriteľa o PôžiÄku a o uzatvorenie Zmluvy o pôžiÄke vyplnením príslušného elektronického formulára v sekcii PožiÄaj (Äalej len „Online žiadosÅ¥“) umiestneného na Internetovej stránke Veriteľa. V Online žiadosti Klient uvedie sumu PôžiÄky a deň splatnosti tejto PôžiÄky, priÄom suma PôžiÄky je od 50€ do 500€ ale zároveň nemôže presiahnuÅ¥ výšku Klientovho osobného limitu a deň splatnosti sa udáva poÄtom dní 15 alebo 30, na ktoré si Klient PôžiÄku žiada. Veriteľ okamžite vyhotový písomný návrh Zmluvy o pôžiÄke a zobrazí Zmluvu o pôžiÄke spolu s Podmienkami Klientovi k preštudovaniu.
2.4 Zadaním správneho hesla a odoslaním Online žiadosti o uzatvorenie Zmluvy o pôžiÄke Klient výslovne žiada Veriteľa, aby Zmluva o pôžiÄke bola uzavretá na diaľku výluÄne prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie, ktoré možno použiÅ¥ bez súÄasnej fyzickej prítomnosti Veriteľa a Klienta. Klient Äalej potvrdzuje, že sa riadne oboznámil s Podmienkami a so Zmluvou o pôžiÄke a súhlasí s výškou PôžiÄky, Poplatkom za PôžiÄku, Dobou splatnosti a RPMN (Äalej len „Ponuka“). Zadaním hesla Klient súÄasne potvrdzuje, že sa na Internetovej stránke Veriteľa oboznámil s týmito Podmienkami a s informáciami podľa § 4 zákona Ä. 266/2005 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri finanÄných službách na diaľku, ktoré tvoria prílohu týchto Podmienok (Äalej len „Príloha zmluvných podmienok“). Klient je povinný držaÅ¥ svoje heslo v tajnosti a potvrdením Online žiadosti týmto heslom sa dokazuje, že nik iný, iba samotný klient požiadal o PôžiÄku.
2.5 Po odoslaní Online žiadosti Veriteľ informuje Klienta o schválení - akceptácii, alebo neschválení Žiadosti o uzatvorenie Zmluvy o pôžiÄke zaslaním E-mailu, alebo SMS a zároveň tieto informácie poskytne Klientovi na jeho Osobnom úÄte dostupnom na Internetovej stránke Veriteľa, do ktorého môže vstúpiÅ¥ na základe svojho prihlasovacieho mena a hesla (Äalej len „Prihlasovacie údaje“).
2.6 Ak je Klientova Online žiadosÅ¥ schválená, Veriteľ zašle Klientovi na jeho E-mail písomné vyhotovenie Zmluvy o pôžiÄke a Zmluvné Podmienky, s ktorými bol Klient oboznámený už predtým, ako záväzne poslal svoju Akceptáciu Ponuky a prevedie na Klientov osobný bankový úÄet celú sumu PôžiÄky.
2.7 Ak je Klientova Online žiadosÅ¥ zamietnutá Veriteľ zašle Klientovi na jeho E-mail toto rozhodnutie. Veriteľ nie je povinný vysvetliÅ¥ Klientovi aké dôvody viedli k zamietnutiu Žiadosti o pôžiÄku z dôvodu ochrany a možného zneužitia skórovacieho systému Veriteľa s výnimkou ak dôvodom zamietnutia je nahliadnutie Veriteľa do databázy podľa § 8 Zákona o spotrebiteľských úveroch. Klient ma právo vyplniÅ¥ Online žiadosÅ¥ a opätovne požiadaÅ¥ o PôžiÄku po uplynutí trojmesaÄnej lehoty. Veriteľ sa zaväzuje posudzovaÅ¥ túto Online žiadosÅ¥ ako novú žiadosÅ¥ a nebraÅ¥ do úvahy žiadne predošlé zamietnuté Žiadosti o pôžiÄky.
2.8 Vyplnením a odoslaním Online žiadosti, alebo žiadosti cez SMS správu nevzniká Klientovi právny nárok na uzatvorenie Zmluvy o pôžiÄke a Veriteľovi nevzniká povinnosÅ¥ Zmluvu o pôžiÄke uzatvoriÅ¥.
2.9 Klient, ktorý úspešne splatil aspoň tri Online PôžiÄky, môže o Äalšiu PôžiÄku požiadaÅ¥ aj prostredníctvom SMS v predpísanom tvare (suma, poÄet dní, meno Klienta) na telefónnych Äíslach, uvedených na webovej stránke Veriteľa v sekcii SMS pôžiÄka. Pre schválenie takejto PôžiÄky je nutné, aby Klient akceptoval Ponuku, ktorá mu bude na základe jeho žiadosti vygenerovaná a spätne odoslaná na jeho mobilný telefón. Klient akceptuje Ponuku odpoveÄou (zaslaním SMS správy) v tvare ANO SUHLASIM a týmto výslovne žiada Veriteľa, aby Zmluva o pôžiÄke bola uzavretá na diaľku výluÄne prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie, ktoré možno použiÅ¥ bez súÄasnej fyzickej prítomnosti Veriteľa a Klienta. Klient Äalej potvrdzuje, že sa riadne oboznámil s Ponukou Zmluvy o pôžiÄke a súhlasí s výškou PôžiÄky, Poplatkom za PôžiÄku, Dobou splatnosti a RPMN. SMS správa v tvare ANO SUHLASIM sa berie ako písomný súhlas (Akceptácia) Klienta s touto Ponukou.
2.10 2.10 Nový Klient, ktorému bola schválená prvá PôžiÄka, musí pred poskytnutím PôžiÄky poslaÅ¥ E-mailom Veriteľovi overovací 4-Äíselný kód, ktorý dostal prostredníctvom SMS správy a vyjadriÅ¥ jasne a zrozumiteľne v tomto E-maile, že o PôžiÄku má stále záujem.
3. POSKYTNUTIE PÔŽIÄŒKY
3.1 Nový Klient môže požiadaÅ¥ o PôžiÄku, až keÄ zaplatí registraÄný poplatok 0,20€ v prospech úÄtu Veriteľa na overenie Klientovho bankového spojenia. Zaslaním tohto poplatku Klient vyjadruje súhlas s týmito Podmienkami. Veriteľ je tiež oprávnený žiadaÅ¥ kópiu obÄianskeho preukazu, kópiu poslednej výplatnej pásky, kópiu výpisu z úÄtu a kópiu faktúry za energiu alebo telefón, ako kontrolu Klientových Osobných údajov. Klient môže tieto Dokumenty nahraÅ¥ do systému v Osobnom úÄte na Internetovej stránke Veriteľa vo formáte JPG, GIF, alebo PNG. Veriteľ môže telefonicky overiÅ¥ Klientovu pozíciu vo firme kde Klient pracuje.
3.2 Po zaplatení registraÄného poplatku Klientom a následnom overení Klientovho úÄtu, môže Klient požiadaÅ¥ o pôžiÄku podľa bodu 2.3 a bodu 2.4 týchto Podmienok. Klientov status naÄalej zotrváva ako Nový klient.
3.3 Nový Klient môže požiadaÅ¥ o pôžiÄku vo výške 50€ alebo 100€.
3.4 Veriteľ je povinný Klientovi poslaÅ¥ elektronickou poštou Zmluvu o pôžiÄke po schválení každej Žiadosti o pôžiÄku.
3.5 Zmluva o pôžiÄke musí obsahovaÅ¥ údaje Veriteľa, Osobné údaje Klienta a všetky údaje z Ponuky.
3.6 V prípade schválenia PôžiÄky sa jej splatnosÅ¥ zaÄína dňom, kedy klient akceptoval Zmluvu o pôžiÄke a požiadal o túto PôžiÄku formou Online žiadosti alebo cez SMS správu. Veriteľ sa zaväzuje okamžite poukázaÅ¥ celú sumu schválenej PôžiÄky na Klientov bankový úÄet. PôžiÄka je poskytnutá dňom, kedy sú odpísané peňažné prostriedky z bankového úÄtu Veriteľa v prospech bankového úÄtu Klienta.
3.7 Po splatení prvej pôžiÄky v dohodnutom termíne sa Klient stáva Overeným Klientom. Veriteľ môže Klientovi navýšiÅ¥ jeho finanÄný limit - sumu, do ktorej výšky môže Klient ÄerpaÅ¥ nasledujúcu PôžiÄku (Äalej len „Osobný limit“) a to postupne až do výšky 500€. Veriteľ nie je povinný Klientov Osobný limit navyšovaÅ¥, môže to tak spraviÅ¥ na základe Klientových majetkových pomerov a Klientových predošlých splatených PôžiÄiek. Veriteľ môže kedykoľvek Osobný limit Klienta znížiÅ¥ podľa vlastného uváženia.
3.8 Klient nemôže maÅ¥ viac ako jednu aktívnu PôžiÄku od Veriteľa. Pokým Klient nesplatí aktívnu PôžiÄku, bude Online žiadosÅ¥ o PôžiÄku automaticky blokovaná.
3.9 Klient môže požiadaÅ¥ o Äalšiu PôžiÄku, akonáhle splatí aktívnu PôžiÄku a tento stav bude Veriteľom zaznamenaný na Klientovom Osobnom úÄte a Klientova Online žiadosÅ¥ bude opätovne Klientovi sprístupnená.
3.10 Veriteľ môže bez udania dôvodu odoprieÅ¥ Klientovi Äalší prístup na Online žiadosÅ¥.
4. ODPLATA
4.1 Za poskytnutie PôžiÄky je Klient povinný uhradiÅ¥ Veriteľovi odplatu a to formou Poplatku. Tento Poplatok odráža spracovanie a náklady Veriteľa za poskytnutie PôžiÄky a Veriteľovi naň vzniká nárok okamihom poskytnutia PôžiÄky. Výška Poplatku je nasledovná:
Suma pôžiÄky |
Poplatok za 15 dní |
RPMN za 15 dní |
Poplatok za 30 dní |
RPMN za 30 dní |
50 € |
0 € |
0% |
0 € |
0% |
100 € |
0 € |
0% |
0 € |
0% |
150 € |
0 € |
0% |
0 € |
0% |
200 € |
0 € |
0% |
0 € |
0% |
250 € |
0 € |
0% |
0 € |
0% |
300 € |
0 € |
0% |
0 € |
0% |
350 € |
0 € |
0% |
0 € |
0% |
400 € |
0 € |
0% |
0 € |
0% |
450 € |
0 € |
0% |
0 € |
0% |
500 € |
0 € |
0% |
0 € |
0% |
5. SPLATENIE PÔŽIÄŒKY
5.1 Klient sa zaväzuje uhradiÅ¥ poskytnutú PôžiÄku Veriteľovi spolu s Poplatkom najneskôr v posledný deň splatnosti PôžiÄky. SplatnosÅ¥ PôžiÄky zaÄína dňom, kedy klient akceptoval Zmluvu o pôžiÄke a konÄí o 15 alebo 30 dní. PoÄet dní a presný dátum splatnosti PôžiÄky urÄuje Zmluva o pôžiÄke, ktorú Veriteľ vystaví Klientovi ku každej.
5.2 Klient musí uhradiÅ¥ poskytnutú PôžiÄku Veriteľovi spolu s Jednorazovým vstupným poplatkom na jeden z Veriteľových bankových úÄtov, priÄom je Klient povinný uviesÅ¥ svoj Variabilný symbol, ktorý sa Klientovi zobrazuje po prihlásení na Veriteľovu webstránku www.onlinepenazenka.sk poÄas celej doby prihlásenia a tento Variabilný symbol je uvedený aj v Zmluve o pôžiÄke.
5.3 Všetky platby v prospech Veriteľa sa považujú za uskutoÄnené až okamihom ich pripísania na niektorý Veriteľov úÄet a to:
5043262759/0900 (SK2409000000005043262759) Slovenská sporiteľna,
2926897949/1100 (SK4611000000002926897949) Tatra banka,
3160311354/0200 (SK8102000000003160311354) Všeobecná úverová banka,
Ak platbu bez Variabilného symbolu nebude môcÅ¥ Veriteľ identifikovaÅ¥ a priradiÅ¥ príslušnému Klientovi, Veriteľ si môže úÄtovaÅ¥ prípadné úroky z omeškania podľa Älánku 6 týchto podmienok až do dňa, kedy je táto platba identifikovaná.
5.4 Klient má právo splatiÅ¥ PôžiÄku aj pred jej dátumom splatnosti vrátením istiny spolu s dohodnutým Poplatokom za PôžiÄku na niektorý bankový úÄet Veriteľa. Výška Poplatku sa pri predÄasnom splatení nemení. Klientovi nie sú úÄtované žiadne penále ani dodatoÄné poplatky za predÄasné splatenie PôžiÄky a Poplatku za PôžiÄku.
5.5 Každý Klient má nárok na predĺženie splatnosti PôžiÄky. PožiadaÅ¥ o takéto predĺženie musí Klient najneskôr v deň splatnosti PôžiÄky cez Online formulár na Internetovej stránke Veriteľa.
5.6 Klient môže podľa svojho uváženia požiadaÅ¥ o predĺženie celej istiny PôžiÄky, alebo môže ÄasÅ¥ istiny PôžiÄky splatiÅ¥ a predĺžiÅ¥ tak len zostávajúcu dlžnú Äiastku.
5.7 Klient žiada o predĺženie splatnosti PôžiÄky cez online formulár a Veriteľ vystaví Klientovi faktúru s pokynmi na zaplatenie a zašle ju na E-mail, ktorý Klient uviedol pri registrácii.
5.8 Poplatok za predĺženie splatnosti PôžiÄky musí Klient po odoslaní žiadosti uhradiÅ¥ najneskôr v deň splatnosti, inak mu nemusí byÅ¥ predĺženie splatnosti PôžiÄky schválené a Klient bude musieÅ¥ uhradiÅ¥ celú sumu PôžiÄky aj s Poplatkom za PôžiÄku podľa pôvodného termínu. Výška poplatku za predĺženie splatnosti PôžiÄky sa odvíja od výšky istiny a dĺžky predĺženia a je nasledovná:
Suma predĺženia |
Predĺženie o 15 dní |
RPMN za 15 dní |
Predĺženie o 30 dní |
RPMN za 30 dní |
50 € |
7 € |
2324.85% |
12 € |
1269.72% |
100 € |
14 € |
2324.85% |
24 € |
1269.72% |
150 € |
20 € |
2002.34% |
36 € |
1269.72% |
200 € |
28 € |
2324.85% |
48 € |
1269.72% |
250 € |
34 € |
2126.07% |
60 € |
1269.72% |
300 € |
41 € |
2158.08% |
72 € |
1269.72% |
350 € |
47 € |
2045.75% |
84 € |
1269.72% |
400 € |
54 € |
2078.88% |
96 € |
1269.72% |
450 € |
60 € |
2002.34% |
108 € |
1269.72% |
500 € |
67 € |
2032.64% |
120 € |
1269.72% |
6. ÚROK Z OMEŠKANIA, ZMLUVNÁ POKUTA Z OMEŠKANIA A DÔSLEDKY NESPLATENIA PÔŽIÄŒKY
6.1 Klient, ktorý nesplatí PôžiÄku k dátumu jej splatnosti v plnej výške spolu s Poplatkom sa dostáva do omeškania. Veriteľ má právo požadovaÅ¥ úroky z omeškania podľa nariadenia vlády Ä. 87/1995 Z.z.. Úroky z omeškania sú splatné na výzvu Veriteľa.
6.2 Klient, ktorý sa dostane do omeškania musí uhradiÅ¥ jednorazovú pokutu 12 Eur, ktorá pokrýva Veriteľove náklady na upozornenia a to emailové upomienky, notifikaÄné SMS správy, telefonáty a poštovné výdavky.
6.3 Ak si Klient nesplní povinnosÅ¥ splatiÅ¥ poskytnutú PôžiÄku podľa Älánku 5 týchto Podmienok a dostane sa do omeškania so splatnosÅ¥ou PôžiÄky viac ako 7 kalendárnych dní, Veriteľ má právo požadovaÅ¥ od Klienta zaplatenie Zmluvnej pokuty vo výške 15% z celkovej dlžnej sumy.
6.4 V prípade, že Klient ani v lehote do 30 dní po splatnosti pôžiÄky svoj dlh neuhradí, Veriteľ takýto prípad pripraví a predá externej spoloÄnosti. Klient je povinný uhradiÅ¥ celkové náklady na prípravu a predanie pohľadávky vo výške 15€. Táto suma zahŕňa tlaÄ dokumentov, ich spracovanie a osobné stretnutie so zástupcom externej spoloÄnosti.
6.5 Klient súhlasí so splatením všetkých Äalších nákladov, ktoré Veriteľovi vzniknú poÄas vymáhania pohľadávok a to v plnej výške.
7. SPLÁTKOVÝ KALENDÁR
7.1 O Splátkový kalendár môže požiadaÅ¥ iba ten Klient, ktorý sa preukázateľne ocitne v hmotnej núdzi.
7.2 Cena za vypracovanie Splátkového kalendára je 15€ a osobitné podmienky splácania Klientovho dlhu sa dohodnú medzi Klientom a Veriteľom. Maximálny poÄet mesaÄných splátok je 3, priÄom prvá mesaÄná splátka musí byÅ¥ uskutoÄnená najneskôr 30 dní po splatnosti PôžiÄky.
7.3 Veriteľ má právo na Zmluvnú pokutu podľa bodu 6.2 týchto podmienok, ktorá bude pripoÄítaná k celkovej sume na splatenie.
7.4 Po vypracovaní Splátkového kalendára je Klient povinný najneskôr do 3 kalendárnych dní zaplatiÅ¥ 25€ na znak súhlasu so Splátkovým kalendárom a táto suma mu bude odrátaná z celkového dlhu voÄi Veriteľovi.
7.5 Pri nezaplatení niektorej splátky podľa Splátkového kalendára Klientovi nárok na postupné splácanie dlžnej Äiastky zaniká a musí uhradiÅ¥ celú výšku dlhu voÄi Veriteľovi, vrátane Zmluvnej pokuty.
7.6 PoÄas splácania dlhu podľa Splátkového kalendára Klient nemá nárok na Äalšie pôžiÄky od Veriteľa.
8. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY O PÔŽIÄŒKE
8.1 Klient má právo odstúpiÅ¥ od zmluvy o pôžiÄke bez uvedenia dôvodu a bez zmluvnej pokuty v lehote 14 dní odo dňa uzavretia Zmluvy o pôžiÄke. Pokiaľ nedôjde k odstúpeniu od Zmluvy o pôžiÄke Klientom v stanovenej lehote, zostáva zmluva o pôžiÄke platnou a úÄinnou.
8.2 Okamihom písomného doruÄenia Klientovho oznámenia o odstúpení od zmluvy o pôžiÄke Veriteľovi, je toto oznámenie úÄinné. 14 dňová lehota na odstúpenie od Zmluvy o pôžiÄke sa považuje za dodržanú, ak toto oznámenie bolo Veriteľovi odoslané najneskôr v posledný deň lehoty.
8.3 Klient musí zaslaÅ¥ písomné odstúpenie od Zmluvy o pôžiÄke formou doporuÄeného listu na adresu Veriteľa: Toli.sk s.r.o., Sokolská 540/85, 013 24 StreÄno, Slovenská republika.
8.4 Klient je povinný v oznámení o odstúpení od Zmluvy o pôžiÄke uviesÅ¥: meno a priezvisko, dátum narodenia, oznámenie o odstúpení od Zmluvy o pôžiÄke a úmysel vrátiÅ¥ veriteľovi všetky finanÄné prostriedky, ktoré dostal na základe uzatvorenej zmluvy o pôžiÄke spolu s príslušenstvom, dátum oznámenia o odstúpení a podpis Klienta.
8.5 V prípade uplatnenia práva na odstúpenie od Zmluvy o pôžiÄke je Klient povinný vrátiÅ¥ Veriteľovi po odoslaní oznámenia o odstúpení od Zmluvy o pôžiÄke plnú výšku PôžiÄky, ktorá už bola Klientovi poskytnutá a Poplatok, na ktorý vznikol Veriteľovi nárok podľa Älánku 4 týchto Podmienok. Klient je povinný vrátiÅ¥ tieto finanÄné prostriedky Veriteľovi ihneÄ, bez zbytoÄného odkladu po odstúpení od Zmluvy o pôžiÄke, najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa odoslania odstúpenia od Zmluvy o pôžiÄke.
9. RPMN
9.1 RoÄná percentuálna miera nákladov sa vypoÄíta podľa vzorca uvedeného na webovej stránke Veriteľa www.onlinepenazenka.sk. Pri výpoÄte RPMN sa vychádza z predpokladu, že Zmluva o pôžiÄke ostane platná poÄas celej doby splatnosti a že Klient a Veriteľ si budú plniÅ¥ riadne svoje povinnosti, ustanovené v Zmluve o pôžiÄke a v týchto Podmienkach.
9.2 Veriteľ musí uviesÅ¥ RPMN v každej zmluve a poskytnúÅ¥ aktuálny údaj o RPMN k danej PôžiÄke ešte predtým, ako Klient o túto PôžiÄku požiada.
10. ZÁVEREÄŒNÉ USTANOVENIA
10.1 Klient udeľuje Veriteľovi súhlas v zmysle zákona Ä. 482/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov (Äalej len „Zákon o ochrane osobných údajov“) na spracovanie osobných údajov, ktoré Klient dobrovoľne poskytol Veriteľovi v súvislosti s uzatváraním, trvaním a ukonÄením Zmluvy o pôžiÄke a to v tomto rozsahu: meno, priezvisko, dátum narodenia, rodné Äíslo, Äíslo obÄianskeho preukazu, dátum vydania obÄianskeho preukazu, adresa trvalého pobytu, adresa prechodného pobytu, Äíslo bankového úÄtu, telefónne Äíslo, elektronická adresa (e-mail), sídlo zamestnávateľa, telefónne Äislo zamestnávateľa, pozícia u zamestnávateľa, finanÄné príjmy a výdavky klienta. Súhlas so spracovaním osobných údajov poskytnutých Veriteľovi je udelený za úÄelom rokovania o uzatvorení Zmluvy o pôžiÄke, na úÄelom poskytnutia PôžiÄky a úkonom súvisiacim s poskytnutím PôžiÄky, za úÄelom posudzovania bonity Klienta, za úÄelom realizácie postupu pri vymáhaní dlžných Äiastok a Äalších postupov s tým spojených. Klient súhlasí s odovzdaním osobných údajov Äalším subjektom spolupracujúcim s Veriteľom pri vymáhaní plnení z tejto Zmluvy o pôžiÄke. Tento súhlas udeľuje Klient dobrovoľne a má právo po splatení pôžiÄky na odstránenie osobných údajov z databázy Veriteľa ak tak požiada.
10.2 Spory, nezhody, alebo požiadavky vyplývajúce z dohody o pôžiÄke, alebo vzniknuté v súvislosti s touto zmluvou budú prednostne urovnané dohodou oboch strán. V prípade, že sa nepodarí spor vyriešiÅ¥ vzájomnou dohodou do 30 (tridsaÅ¥) dní od zaÄatia rokovaní, alebo pri rozhodnutí jednej zo strán, že Äalšie takéto riešenie sporu alebo nezhody už nie sú úÄelné, bude spor na rozhodnutie predložený príslušnému súdu Slovenskej republiky.
10.3 Všetky oznámenia strán musia byÅ¥ navzájom zasielané písomne. Strany sa dohodli, že oznámenia zaslané druhej strane elektronickou poštou alebo formou SMS správy sa považujú za oznámenia v písomnej forme. Toto neplatí pre Älánok 8.3, kde sa vyžaduje listová podoba oznámenia.
10.4 Oznámenie zaslané elektronickou poštou, alebo cez SMS správu sa považuje za doruÄené, ak od jeho odoslania uplynulo 96 hodín. Oznámenia zaslané prostredníctvom poštovej služby sú považované za doruÄené, ak od ich odoslania uplynulo 7 pracovných dní a súÄasne ak odosielateľovi nebola zásielka vrátaná s poznámkou „adresát neznámy“ alebo „adresát zomrel.“
10.5 Klient potvrdzuje a súhlasí s tým, že jeho komunikácia s Veriteľom uskutoÄňovaná v elektronickej forme vrátane prostriedkov telefonickej komunikácie je zaznamenávaná za úÄelom skvalitnenia služieb Veriteľa, riešenie reklamácií a sÅ¥ažností a môže byÅ¥ použitá aj ako dôkaz v príslušných konaniach za úÄelom ochrany práv a právom chránených záujmov Veriteľa a riešenie prípadných sporov. Záznamy je Veriteľ oprávnený uchovávaÅ¥ po nevyhnutnú dobu, a to 3 roky po úplnom vyrovnaní všetkých záväzkov Klienta voÄi Veriteľovi. Klient potvrdzuje svoju vedomosÅ¥ o tom, že Veriteľ ho vo veciach vzájomných vzÅ¥ahov môže kontaktovaÅ¥ v pracovných dňoch v Äase medzi 8.00 hod. až 18.00 hod.
10.6 Klient súhlasí s tým, aby veriteľ posielal oznámenia pomocou automatizovaných prostriedkov elektronickej komunikácie bez úÄasti Äloveka.
10.7 Klient potvrdzuje, že pred uzavretím Zmluvy o pôžiÄke mu boli poskytnuté všetky informácie o službách, ktoré zabezpeÄuje Veriteľ a že sa poriadne oboznámil so všeobecnými Zmluvnými podmienkami a so Zmluvou o pôžiÄke.
10.8 Na znak súhlasu so Zmluvnými podmienkami uhradí Klient registraÄný poplatok 20 centov z úÄtu, ktorý si registroval na www.onlinepenazenka.sk. Klient sa zaväzuje, že je buÄ majiteľom úÄtu, alebo má k tomuto úÄtu dispoziÄné právo a na tento úÄet budú vydávané všetky pôžiÄky a Klient je zodpovedený za ich riadne splatenie podľa Zmluvy o pôžiÄke. Poplatok 20 centov ide na Å¥archu klienta, tak ako všetky poplatky, ktoré Klient musí vynaložiÅ¥ pri príjme, alebo prevode finanÄných prostriedkov. Pri úhrade inej výšky registraÄného poplatku ako 20 centov sa táto suma stále berie ako Klientov súhlas so Zmluvnými podmienkami.
10.9 Strany sa dohodli, že na výklad zmluvy sa bude uplatňovaÅ¥ právo Slovenskej republiky.
10.10 Klient sa zaväzuje nahlásiÅ¥ akékoľvek zmeny v Osobných údajoch do 7 (siedmych) kalendárnych dní.
10.11 Klient je povinný uhradiÅ¥ Veriteľovi všetky straty a náklady spôsobené predložením nepravdivých informácií, alebo porušením Zmluvy o pôžiÄke a týchto Podmienok.
10.12 Veriteľ môže tieto Podmienky kedykoľvek zmeniÅ¥. Všetky zmeny musí Veriteľ oznámiÅ¥ 10 kalendárnych dní v predstihu na svojej webovej stránke. Zmluvy uzavreté predtým, ako vstúpili do platnosti nové Podmienky, sa riadia pôvodnými Podmienkami.
10.13 Veriteľ nenesie zodpovednosÅ¥ za akékoľvek straty v súvislosti s mimoriadnym prerušením prevádzky Äinnosti Veriteľa, ktoré nemôže Veriteľ ovplyvniÅ¥ ani samostatne vylúÄiÅ¥.
10.14 Dozor nad dodržovaním povinností stanovených zákonom Ä. 129/2010 Z.z., vykonáva Slovenská obchodná inšpekcia, Inšpektorát SOI pre Žilinský kraj, so sídlom Prievozská 32, P.O. Box 5,820 07 Bratislava 27 a v oblasti poskytovania platobných služieb Národná banka Slovenska, so sídlom Imricha Karvaša 1, 813 25 Bratislava.
10.15 Tieto Podmienky sú napísané veľkosÅ¥ou písma 12 a typom písma Times New Roman.
Tieto Podmienky nadobúdajú úÄinnosÅ¥ dňom 1. januára 2015.